25 marca 2013

wiosno, gdzie jesteś ?

Koniec marca, święta się zbliżają, a wiosny jak nie było, tak nie ma.
Gdyby chociaż słoneczko lekko przygrzało, żeby temperatura wskoczyła na plus.. wreszcie mogłabym wyjść pojeździć rowerem, albo nawet zacząć biegać.. Bo przy takiej pogodzie mama nie chce mnie wypuścić z domu..
Znowu wracam do ćwiczenia z Ewą Chodakowską, dzisiaj zaliczyłam Skalpel. Próbowałam też zrobić Tiffany na boczki, ale jak ćwiczę to strasznie kuje mnie prawy bok. Nie wiem od czego tak się dzieje, bo nigdy tak nie miałam ( chodzi mi o to skakanie, gdzie trzeba trzymać ręce na wysokości barków i skręcać biodra, nie wiem jak to się 'fachowo' nazywa ).
Po świętach idę do dietetyczki, i jestem ciekawa co powie, bo póki co waga stoi.

7 komentarzy:

  1. Podobnie ja Ty ćwiczę z Ewcią:)
    Zapraszam do siebie-stawiampierwsze kroki:)
    http://fit-healthy-life-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też marzę, żeby już przygrzało ;d
    a jakie to ćwiczenia z tiffany ? też mam problem z boczkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno już w święta ma być cieplej. :)
    Chociaż to tylko prognozy więc lepiej się nie nastawiać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś widziałam, że 4 kwietnia 15 stopni (na plusie) <3

      Usuń
  4. wiosna chyba zabłądziła ;) ja też bardzo tęsknię za rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, czy jest choć jedna osoba, która nie tęskni za wiosną?! Coś strasznego...
    Trzeba zacisnąć zęby i cierpliwie czekać...

    Zapraszam do mnie:
    http://tysiacepomyslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń