30 marca 2013

znowu Święta !?

Wczoraj zrobiłam sobie "oczyszczanie" . Miałam nie zjeść nic poza śniadaniem, ale po południu zrobiłam sobie owsiankę. Wypiłam ok. 1,5 litra wody i wieczorem potańczyłam Zumbę . Zdziwiłam się dzisiaj jak weszłam na wagę, bo pokazało 0,5 kg mniej niż wczoraj rano. Może wreszcie kilogramy zaczną lecieć w dół ? Mam taką nadzieje, bo zostało mi ich do zgubienia jeszcze 13.

Trochę się boje jutra i poniedziałku.. Znowu Święta, znowu pełno jedzenia "bo tak trzeba, taka tradycja" itd.
Nie wiem czy będę miała czas poćwiczyć, ale może zamiast wracać od babci samochodem, wrócę na pieszo. Zawsze to trochę ruchu.

A skoro już o Świętach to życzę Wam wszystkim wszystkiego dobrego, szybkiego przyjścia wiosny i pysznego jajka ! :)


3 komentarze:

  1. trzymam kciuki i zapraszam do siebie:
    http://fitholik.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej nominowałam Cię do Liebster Blog award, zapraszam do mnie na bloga po listę pytań :)

      Usuń