12 lutego 2013

30 Day Shred level 2

Znowu trochę mnie tu nie było, ale jakoś czasu nie miałam.
2 level 30DS miałam zacząć w sobotę, ale piątek i sobotę odpuściłam trening i pierwszy trening 2lvl zrobiłam w niedzielę. Jakoś daję radę, gorzej ze słodkościami.. Jutro zaczyna się Wielki Post i postanowiłam, że przez 40 dni nie będę jadła słodyczy. Będzie to ułatwione, bo rodzice powiedzieli, że też nie będą kupować słodkości. :D

Chciałabym żeby pod koniec lutego waga pokazała przynajmniej 3 kg mniej, ale póki co od tygodnia waga stoi w miejscu.. Możliwe, że to dlatego, że niedługo powinnam dostać okres.. mam nadzieję. 



Tak na umilenie wieczoru :


   


7 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki - mi ciężko szło z 2 levelem, ale jakoś dałam radę :) Trzeci będzie o wiele fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nie mogę się go doczekać.. :D

      Usuń
  2. też mi się marzy pod koniec lutego spadek wagi o 2 kg ehh zobaczymy 3mam kciuki za ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to była moja ulubiona czesc tego treningu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co jest też moją ulubioną, ciekawa jestem 3 . :)

      Usuń
  4. Zapraszam wszystkie Panie i Panów na konsultacje dietetyczne
    <a href="http://pomocwodchudzaniu.blogspot.com”>Zgrabna sylwetka i zdrowie</a>
    Studio Zdrowia i Urody Herbalstyl

    OdpowiedzUsuń