6 lutego 2013

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana przez My fitnessland  do Liebster Blog, za co bardzo dziękuję. :)

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
 
 
Moje odpowiedzi : 
 
1. Dlaczego prowadzisz bloga?
Bloga prowadzę po to, aby bardziej motywować się do pracy nad sobą.
2. Jakie są Twoje ulubione ćwiczenia?
Hmm.. chyba przysiady i ćwiczenia ABS. 
3.Co najbardziej lubisz jeść?
Spaghetti .
4. Od jak dawna ćwiczysz?
W sumie ćwiczę od października 2012.
5. Co skłoniło Cię do ćwiczeń?
 Marzenia o ładnym, wysportowanym ciele.
6. Co mobilizuje Cię do ruchu?
Ta sama odpowiedź co wyżej.. ładne, wysportowane ciało.
7. Do jakiego miejsca najchętniej powracasz?
Nie mam takiego miejsca..
8. Czy jest coś (rzecz, miejsce, zapach) co przypomina Ci o dzieciństwie?
Nie... nadal jestem dzieckiem.
9. Co uznajesz za swoją mocną stronę, a co za wadę?
 Jak sobie coś wymyśle, to muszę to zrobić za wszelką cenę. Wad mam dużo..
10. Książka czy film?
Książka.
11. Trzy rzeczy bez których nie możesz żyć to...? 
 Telefon , przyjaciele i.. muzyka ? 


Nominowani przeze mnie :
 
Pytania ode mnie :
1. W jakim celu założyłaś bloga ?
2. Co najbardziej motywuje Cię do odchudzania ?
3. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa ?
4. Jakie ćwiczenia najczęściej wykonujesz ? 
5. Co dają Ci ćwiczenia ? 
6. Jakie są Twoje cele ?
7. Jaka jest Twoja ulubiona forma aktywności ?
8. Książka czy film ?
9. Jaka sylwetka jest według Ciebie idealna ?
10.  Od jak dawna ćwiczysz ?
11. Jakie jest Twoje motto życiowe ?  

 

2 komentarze:

  1. także wolę ksiązkę niż film;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację - postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń