28 lutego 2013

hmm..

Ostatnio znowu trochę zaniedbałam bloga, ale jakoś nie miałam chęci żeby coś tu pisać.
W niedzielę zaczęłam 3 level i jest on moim ulubionym. Ćwiczenia są proste i jest więcej ćwiczeń siłowych, które lubię. Jak zaczynałam ten program to zakładałam, że 28 lutego go skończę, ale nie pomyślałam, że jestem przecież leniem i w piątki i soboty nie będę ćwiczyć.. więc ostatni trening wypada mi za tydzień w czwartek. :D

Postanowienie Wielkopostne coś mi nie wyszło,ale postaram się prze cały marzec nie jeść słodkiego ! I teraz musi mi się udać.

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki żeby Ci się udało :)) Ja dopiero zaczynam walkę z nadprogramowym ciałkiem ^^

    (na-wadze.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam ;)
    Również zmagam się z ulepszaniem siebie ;) powróciłam po 2 latach na bloga i zapraszam ;) Równiez będę odwiedzać (pozostaw link u mnie)
    Totallythin.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. też najbardziej lubiłam level 3 ;)

    OdpowiedzUsuń