23 kwietnia 2013

1000 kcal ?!

Tak jak ostatnio pisałam, w sobotę odwiedziła mnie dietetyczka.Jako, że na diecie 1300 kcal nie schudłam nic, to pani dietetyk postanowiła ( mimo strachu, że na niej "wysiądę" ) zmniejszyć ich liczbę do 1000. Dzisiaj był mój pierwszy dzień tej diety, i mogę stwierdzić, że nie ma dużej różnicy. To znaczy, jestem najedzona i czuję się dobrze. Nie wiem jak to będzie gdy pójdę do szkoły, bo póki co mam wolne. :)
Przed wizytą, się zważyłam i waga pokazała 77 kg ! Czyli przez tamten tydzień schudłam kilogram, ale nie powiedziałam tego dietetyczce, a powinnam.. No cóż, przynajmniej mam pewność, że teraz będę chudła.. Zastój wagi wreszcie się skończył i w dodatku wcisnęłam się w moją cudowną sukienkę !

Co do treningów.. Wczoraj zaczęłam program 6 week six-pack. Zrobię zdjęcie jutro i za 6 tygodni, mam nadzieję, że będzie różnica. Ktoś z Was ćwiczył to ? :)

11 komentarzy:

  1. Bądz dla siebie bardziej cierpliwa:) Powodzenia z ćwiczeniami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1000 kcal ? Bardzo mało -może wystarczyło cierpliwości ? czasem waga stoi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwa byłam i to bardzo.. od grudnia do kwietnia waga stała w miejscu.. :)

      Usuń
  3. Zmieniłabym dietetyka, jakby mi powiedział choć słowo o głodówce pod tytułem 1000kcal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się trochę przestraszyłam.. To ma być tylko na miesiąc więc zobaczę jak to będzie, narazie nie jest tak źle..

      Usuń
  4. Popieram Angelike i Aspartate, 1000kcal to chyba przesada... Ja jedząc jakieś 1500kcal przez 3 miesiące schudłam 10kg - zdrowe odżywianie i aktywność fizyczna. Cierpliwości, a efekty się pojawią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku na diecie 1700 schudłam ok. 10 kg, ale potem waga stała, i tak było w sumie od grudnia do kwietnia.. dlatego tak 'drastycznie' :)

      Usuń
  5. jejku to chyba troche mało ja na 1300-1400 schudłam 20kg, grunt to systematyczność i ćwiczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dieta 1000 kcal to jedna wielka ściema , jeden z wielu mitów , ludzie nie róbcie sobie krzywdy na własne życzenie. Dołączam się do poprzedników polecam zmienić dietetyka bo ten chyba zawodu uczył się w latach 50-tych. Jak czytam takie posty to się dziwie , że jeszcze tacy dietetycy istnieją. Masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, chciłbym zaproponować współpracę, proszę o kontakt marketing@female.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1000 kcal to troche mało jak jak dla mnie ale to zależy pod Twojego organizmu. Życzę powodzenia :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń